Практикум «Сендплей – можливості використання педагогічної пісочниці в роботі з дошкільниками»,

19.Кві.2019
Практикум «Сендплей – можливості використання педагогічної пісочниці в роботі з дошкільниками»,

          9 квітня в ЖДНЗ 58 відбувся практикум для вихователів на тему «Сендплей – можливості використання педагогічної пісочниці в роботі з дошкільниками», який  провели  практичний  психолог закладу  Т.Л. Павлюк  та  вчитель-логопед  О.М. Половцева
         Метод сендплей (пісочна гра) при зовнішній простоті має великі можливості. Якщо розглядати педагогічні й психологічні аспекти використання піску, то важко його переоцінити — це й неперевершене за своїми можливостями предметно-ігрове середовище, і чудовий сенсорний та природний матеріал для образотворчої діяльності, експериментування, конструювання, творення, пізнання.
Пісок є чудовим засобом для розвитку та саморозвитку дітей, а гра з ним позитивно впливає на емоційний стан малюків вцілому. Інструментарій, з яким мали змогу познайомитись наші педагоги обов`язково стане «родзинкою» під час розвивальних занять, адже групи дошкільного закладу забезпечені сучасними пісочницями.

Галерея зображень