Методичні акценти

05.Тра.2021

     22 квітня 2021р. о 13.00 в онлайн-форматі на комунікаційній платформі GoogleMeet в Житомирському закладі дошкільної освіти №58 відбувся    презентаційний семінар «Реалізація освітньої програми для дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт» з дітьми з особливими освітніми потребами через  авторський дидактичний посібник «Крокуй впевнено»» для вчителів-логопедів, вихователів спеціальних груп м. Житомира.       На … Продовжити читання “Презентаційний семінар «Реалізація освітньої програми для дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт» з дітьми з особливими освітніми потребами через  авторський дидактичний посібник «Крокуй впевнено»»”

Детальніше
05.Тра.2021

    В організації змісту та процесі дошкільної освіти важливим є формування однієї з ключових компетентностей – логіко-математичної. Саме тому важливого значення в реалізації освітніх завдань набуває у державному стандарті, Базовому компоненті дошкільної освіти (нова редакція 2021р.), освітній напрям «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі», в якому визначено інтегровану компетентність: сенсорно-пізнавальну, логіко-математичну, дослідницьку. Сучасна дошкільна освіта вимагає переосмислення … Продовжити читання “Методична панорама «Інноваційні лайфхаки для розвитку логіко-математичної компетентності дошкільника»”

Детальніше
02.Кві.2021

       Рефлексія- це відбиття дитячого досвіду в слові, малюнку (образі), фотографії, відео. Вона дозволяє виокремити в потоці гри значущі фрагменти, ситуації, що вказують на перехідні стани, труднощі, поява нового.    Головна умова проведення рефлексії – відсутність рішення в голові педагога (openmind  – відкритий розум,  tabularasa – чиста дошка).     Регулярна рефлексія є ґрунтом: самостійності, ініціативності, … Продовжити читання “Організація рефлексії у дітей дошкільного віку”

Детальніше
17.Бер.2021

Наступність між дошкільною та початковою освітою – це забезпечення неперервності здобуття людиною освіти. Наступність в освіті необхідна для створення єдиного освітнього процесу, що логічно продовжується від дитячого садка до школи. Цей процес допомагає досягти цілісного розвитку особистості. Під час навчання у дітей формуються базові компетентності – вміння, знання та навички, які необхідні для подальшого навчання та життя … Продовжити читання “НАСТУПНІСТЬ МІЖ ДОШКІЛЬНОЮ ТА ПОЧАТКОВОЮ ОСВІТОЮ”

Детальніше
09.Бер.2021

 Поясність дитині, що дорослі ходять на роботу; для діток робота – дитячий садочок, а для старших – школа. Розкажіть, що всі колись ходили до школи: і бабуся, і дідусь, і мама, і тато. Дуже часто причина негативного ставлення дитини до школи криється у відношенні батьків. Батьки «заражують»  дітей своїми хвилюваннями, побоюваннями і малюк починає сприймати школу як невідому загрозу. Налаштуйте дитину позитивно, розкажіть,  що у неї з’явиться багато нових друзів, що кожен день вона буде дізнаватися багато цікавого. Згадайте веселі історії зі свого шкільного … Продовжити читання “Що повинен знати майбутній першокласник!”

Детальніше