Методичні акценти

15.Тра.2020

           В умовах карантину педагоги закладів дошкільної освіти перейшли на дистанційний режим роботи, який змусив шукати нові сучасні підходи до проведення нарад, «зустрічей на відстані», конференцій тощо.          15 травня 2020року в Житомирському закладі дошкільної освіти №58 «ДивоГрай» відбулась онлайн зустріч педагогів з проблем «Організація ТБД в закладі … Продовжити читання “«Віртуальна зустріч» педагогічних працівників в умовах карантину.”

Детальніше
10.Кві.2020

Для багатьох працівників це буде перший досвід дистанційного режиму роботи, тож кожному доведеться шукати спосіб, як виконувати всі завдання з дому без втрати продуктивності й у тісному контакті з командою. Для переходу на віддалену роботу замало просто взяти ноутбуки і закрити за собою двері офісу. Цьому передують організаційні заходи, різні у кожної компанії, організації. Але найскладніше починається, … Продовжити читання “10 порад як ефективно працювати вдома”

Детальніше
08.Кві.2020

Від нас, від нашого вміння, від нашої майстерності, від нашого мистецтва та мудрості залежить життя дитини, здоров’я, розум, характер, воля, інтелектуальне обличчя, її місце та роль у житті, її щастя.                         В. Сухомлинський             Атестація – один із найважливіших компонентів педагогічного життя та особистісного зростання кожного педагога,  який присвятив свою професійну … Продовжити читання “Особистісне зростання педагога: фестиваль «Я – успішний педагог»”

Детальніше
23.Бер.2020

  « Книга не тільки сама є другом, вона ще й знаходить для вас інших друзів. Коли ви прийняли книгу розумом і душею, ви збагатилися. Але коли ви передаєте її іншим, ви збагачуєтеся тричі»                               Генрі Міллер            Сучасний стиль життя дедалі … Продовжити читання “Флешмоб «Буккроссинг: давайте мінятись книжечками!» в закладі дошкільної освіти як одна з інтерактивних форм взаємодії з батьками і вихованцями.”

Детальніше
17.Лют.2020

 Будні школи педагогічної адаптації педагогів-початківців «Впевнено до майстерності». Прагнення до знань, психологічна готовність молодого педагога  до об’єктивної потреби  навчатися протягом своєї кар’єри є безперечним гарантом його професійного становлення.  ( В.Сухомлинський).         Найважливішим аспектом діяльності закладу дошкільної освіти є робота з педагогами-початківцями. Результативною формою роботи з молодими спеціалістами є школа молодого педагога,  основними завданнями якої є допомога молодим фахівцям … Продовжити читання “Впевнено до майстерності”

Детальніше