Логопед радить

11.Кві.2020

         15 березня 2020 року вчителі-логопеди ЖЗДО № 58 Іщенко О.А., Кошарська Л.Л., Половцева О.М. підвищували свою фахову майстерність, беручі участь у семінарі-практикумі «Використання багатофункціональних авторських логопедичних зондів в логопедичній практиці». Своїм багаторічним досвідом роботи, напрацюваннями ділилась керівник, науковий співробітник-консультант логопедичного центру «Логозон» Наталія Піляєва. Під час семінару спеціалісти мали можливість познайомитись … Продовжити читання “Вчителі-логопеди підвищили фахову майстерність”

Детальніше
10.Кві.2020

Що робити? 2 варіанти розвитку подій: Звернутися до логопеда або дефектологу або психолога. Перед проведенням очної консультації фахівець, наприклад логопед, порекомендує пройти обстеження дитини у невролога, лора, психіатра. Плюс цього варіанту в тому, що коли до логопеда йдуть з наявними результатами медичного обстеження, то логопеду ця інформація в допомогу при постановці більш точного діагнозу або … Продовжити читання “1 + 7 ПРИЧИН ЗАТРИМКИ МОВНОГО РОЗВИТКУ. КОЛИ ДИТИНА В 2-3,5 РОКУ НЕ ГОВОРИТЬ. ЩО РОБИТИ І ЯКІ ПРИЧИНИ?”

Детальніше
10.Кві.2020

Дитина із особливими освітніми потребами потребує постійної батьківської підтримки. Підпорядкувати таку дитину загальноприйнятим правилам поведінки в суспільстві неможливо, тому треба навчитися взаємодіяти і спілкуватися з нею. Пам’ятайте, що дитина не винна в тому, що вона особлива. Особливості такої поведінки в кожному конкретному випадку зумовлені певними причинами: проблемами під час вагітності матері, ускладненням під час пологів, … Продовжити читання “Рекомендації батькам щодо взаємин з дитиною із особливими потребами”

Детальніше
09.Кві.2020

        Багато дітей не можуть чітко та правильно сформулювати свою думку, опи­сати подію, висловити свої емоції. Тому важливо з раннього віку розвивати зв’язне мовлення дитини – спонукати її спілкуватися, розповідати про поба­чене, ділитися своїми враженнями. Педагоги та психологи пропонують такі поради щодо того, як навчити дітей розповідати: Долучайте малюка до розповідання казки.  … Продовжити читання “Як навчити дітей розповідати”

Детальніше
23.Бер.2020

       Причини порушень формування мовленнєвого розвитку дітей найрізноманітніші. На виникнення мовленнєвих порушень можуть впливати й соціальні умови та чинники, які сприяють або перешкоджають виникненню розладів мовлення.      Мовленнєві порушення часто виникають як наслідок різних психічних травм (переляк, переживання через розлуку з родичами, тривала психотравмуюча ситуація в сім‘ї тощо). Це затримує розвиток мовлення, … Продовжити читання “Розвиток рухливості органів артикуляційного апарату – крок до правильного мовлення.”

Детальніше