Логопед радить

09.Лис.2020

Усім відомо, яку важливу роль в житті кожної людини відіграє дихальний апарат. Правильне фізіологічне дихання – ще не є правильне мовленнєве дихання. Це пов’язано з тим, що дихальний апарат виконує не тільки основну фізіологічну функцію – здійснення газообміну, але й бере участь в утворенні звуку. Саме завдяки правильному мовленнєвому диханню ми змінюємо гучність мови, робимо … Продовжити читання “Розвиток мовленнєвого дихання”

Детальніше
11.Кві.2020

         15 березня 2020 року вчителі-логопеди ЖДНЗ № 58 Іщенко О.А., Кошарська Л.Л., Половцева О.М. підвищували свою фахову майстерність, взявши участь у семінарі-практикумі «Використання багатофункціональних авторських логопедичних зондів в логопедичній практиці». Своїм багаторічним досвідом роботи, напрацюваннями ділилась керівник, науковий співробітник-консультант логопедичного центру «Логозон» Наталія Піляєва. Під час семінару спеціалісти мали можливість познайомитись … Продовжити читання “Вчителі-логопеди підвищили фахову майстерність”

Детальніше
10.Кві.2020

Що робити? 2 варіанти розвитку подій: Звернутися до логопеда або дефектологу або психолога. Перед проведенням очної консультації фахівець, наприклад логопед, порекомендує пройти обстеження дитини у невролога, лора, психіатра. Плюс цього варіанту в тому, що коли до логопеда йдуть з наявними результатами медичного обстеження, то логопеду ця інформація в допомогу при постановці більш точного діагнозу або … Продовжити читання “1 + 7 ПРИЧИН ЗАТРИМКИ МОВНОГО РОЗВИТКУ. КОЛИ ДИТИНА В 2-3,5 РОКУ НЕ ГОВОРИТЬ. ЩО РОБИТИ І ЯКІ ПРИЧИНИ?”

Детальніше
10.Кві.2020

Дитина із особливими освітніми потребами потребує постійної батьківської підтримки. Підпорядкувати таку дитину загальноприйнятим правилам поведінки в суспільстві неможливо, тому треба навчитися взаємодіяти і спілкуватися з нею. Пам’ятайте, що дитина не винна в тому, що вона особлива. Особливості такої поведінки в кожному конкретному випадку зумовлені певними причинами: проблемами під час вагітності матері, ускладненням під час пологів, … Продовжити читання “Рекомендації батькам щодо взаємин з дитиною із особливими потребами”

Детальніше
09.Кві.2020

        Багато дітей не можуть чітко та правильно сформулювати свою думку, опи­сати подію, висловити свої емоції. Тому важливо з раннього віку розвивати зв’язне мовлення дитини – спонукати її спілкуватися, розповідати про поба­чене, ділитися своїми враженнями. Педагоги та психологи пропонують такі поради щодо того, як навчити дітей розповідати: Долучайте малюка до розповідання казки.  … Продовжити читання “Як навчити дітей розповідати”

Детальніше